Cumartesi

günlerden bir gün...


kac gündür duygumun* dogum günü için yaptıgımız hazırlıklar sonunda yerini yine ilk plana bıraktı ama yinede o mütevazi bünyesiyle sevincinden agladı sarıldı öptü öptü agladı binlerce tesekkür sükranlarını sunan dualar esliginde kadıköyde azcık takıldık iste :D sonra buse bayıldı kücük emoları tersledim ilk defa bu kadar tuttum cisimi biralıyken :D bugunde yoluculuga hazılanıoruz ben haric herkes cünkü beni araba tutar ketriiin iste bu sebebledirki sabahtan beri stresten karnıma sancılar saplanmakta midem bulanmakta..20 yıldır -evet dogdugumda bile kucaklayıp izmire götürmüsler garibim beni- her gidis ve dönüste bu sonsuzluk gibi gelen yolculuk icsel yolculuga dönmüs bulunmaktaa ben neden yandaki adam gibi uyuyamıoorum!! aaa aman tanrıım aahyhh ööggk bu saatte yemek yioo böögkk.. ya ama haksızlık bende kitap okuucam eyleme gecilir ve sonuc negatif kelimeler birbirine girerr ve mide 2 kat bulanır :D sonucta öle öle gidilir yol ve arabadan iner inmez büttün belirtiler kaybolur yeniden mutantlıktan insanlıga dönülür:D kayan seklim eve gidene kadar sürer ama mühim olan inmektir arabadan :D beni susurluk'ta bırakın noluur anne ben arabayı takip eder yürürüm kosarım yalvarırım dialogları dün gibi aklımdadır :D nasıl bi zeka ürünüdür bilinmez ama o an yürürüm valla yürürüm:D simdi sakinlemek için eksi sözlüge bakıorum gecen buldugum sey beni cok sevindirmisti hehe ismim üzerine bi entry :
# işitme engelliler bu isimi anlatırken zafer işareti , sol yumruk havada , ve de nah hareketine benzeyen üç tane hareket yapıyorlar.
yani demek istiyorlar ki bu isimli kişilere karsı , ne kadar emek harcanırsa harcansın sonunda zafere nah ulasırsınız. hehe baya bi güldüm buna :D aman annem geldi simdide perde astırıoo heey kadın ben burda tripten tribe girdim fobilerim azdı sen ne dioosun höyytt !! laftan anlamıo bakım bi suna :S
*duygu 6 yıldır diger yarım kardesim..İYİKİ VARSIN..

Hiç yorum yok: