Salı

bokabatmasesi

resmen düşünce ishali bu.yüzme bile bile boka batmanın eşiğine gelme durumu.ne düşünüyorum bilmiyorum ama şey gibi düşünün hani hep hayal ederdik ya uçan arabalar falan .benim düşüncelerimde uçan ama çarpışan arabalar.
umarım benzini çabuk biter yoksa ben bitmek üzereyim.
ayrıca geçmişe özlem durumu da beni takıntılı bir manyak yapma noktasına getirdi.özlediğin şeylerin kısmen yalan olması da tekrar yıkıcı.değişimi sevmemek değil de bu zor seven insanın sevdiklerini boşlukta hapsetme arada aklına getirip birde ulan ne yaptım ben deme durumu.
gelecek gelsin diye uğraşmak çok zor.ne olacaksa olmalı.
daha kaliteli ve nitelikli bir yaşam istemek şımarıklık olmasa gerek.ama nereden ve nasıl başlamam gerektiğini düşünmek çok yorucu.
adım atmadan duramıyorum.
umarım yanlış sularda yüzüp sonra kendime 'protect me from i want' şarkısını armağan edip bir şişe şarabı hibe etmem.döndüğümde daha neşeli bir şeyler yazacağım.inanmalıyız

Hiç yorum yok: