Perşembe

sönmüş bir sufle kadar başarısız: bir zamanlama hatasıyım

hayır, tamam! bir saniye anlatmamayı reddediyorum susarsam sözcükler içimde darbe yapacak duygular saha kalkacak.kalp atışımın 60-65 arasında seyir etmesinin bu zamanlara gelmesi tesadüf değil sanırım bir kalbim yok yerine bir saatli bomba yerleştirdiler ve zaman daralıyor ve patlamaya yaklaştıkça beni zorluyor.duygularıma olanlar bir süpürgenin suçu gibi.sanki ben uykudayken sinsice yanaşmış bir koluyla beynimi aptal sevimli anılarımı diger koluyla kalbimi süpürmüş.halıya düşürülmüş değerli bir eşyayı çektiğini görürsünüz yetişemezsiniz ya heh iste çok bilmiş yaşlıların dediği gibi yaş olanda yandı.ağlamak güzel bir kurtuluş yolu.neden ağlamak yerine küfretmek sarhoş olmak bağırmak tercihim bu hangi savunma mekanizması bilemedim
zaten suçu süpürgeye atmıştım bile cevap verme sayın okuyucu.
söyle bir şey düşün sen bir şeftalisin adam şeftali istiyor ama tüysüz şeftali istediğine karar veriyor amk sen sonuçta şeftali istiyorsun.şeftali çok erotik oldu.çok masumdum aslında bu örneği verirken üzümde olabilir çekirdeksiz üzüm pilav ama şehriyesiz yumurta ama tavuksuz.bilmiyorum anladın mı.
bildiğim tek şey bu zamana kadar hiçbir şey bilmiyormuşum


hoşgeldin dünyamıza üstelik 23 yaşındasın.
nasıl hissediyorum ona gelelim:
odanın içinde uçuşan kelebeği yakalamaya çalışan bir kedi kadar takıntılı
odada kaçan aptal kelebek kadar paranoyak
ve oda kadar boş ...
umarım bazılarına zeki olmak şans getirir.bazen aptal olduğunu düşünür herkes sen beklerken kendi bitiremediğin şeyleri bitirmek için tükenirsin ve buna aptallık derler.kendime şans vermiştim.bitenler bitti.
en güzel dostlarımın karşımda oscarlık oyunlarını izlemek,özgüvenleri götlerine kaçmış erkeklerin taktiklerini sergilemelerini izlemek,okul hayatımın çöküşünü izlemek,aslında istediğimin çok farklı bir hayat olduğunu fark etmek korkmak etrafı izlemek,bahaneler için başarısızlıkları taklit etmek kılıf uydurmak izinden gitmek,kitap okumak okunması gerekmeyen şeyleri okumak,hafızanı gereksiz şeylerle doldurmak mideni gereksiz yemek denemelerinden kalanlarla doldurmak,insanların dışında bir şeyleri severek hala insanmış gibi hissetmeye çalışmak kedileri sevmek en çok o nedenle,kedileri sevmek ki nankör insanlara kolay alışmak ,telefonlara çıkmamak,çok eski dostlarıma anlatamamak,çıkmazlara girmek,rüyalarımdan kaçmak
imkan verilse hayatında neyi düzeltebilir insan.bence her şeyi batırmak işlenmişse damarlarına şans neye yarar.
pişmanlık ?çok pişkin asla sevmedim
keşke? çok arabesk
olmamalıydı ?mfö şarkısı gibi
bu duyguma isim takamıyorum.bak ne istiyorum biliyor musun? mucize .evet artık mucizelere inanmamak için sebebim kalmadı.çok makul bir teklif.bunu hayal ederek yaşayabilirim.filmler evet bok eden filmler umut aşılayan o aşağılık filmler.tanrım küçülen zeka yaşım mı ergenliği atlatamamış gibi davranmama teşvik.öyle ölmüyorum ne bileyim hasta değilim çoğu insandan iyi durumdayım ama ruhum sıkıldı.tek istediğim şu cold souls'daki adam gibi ruhumun bezelyeye dönüşmesi.sanırım benim ki kusmuğa dönüşecek.içimde büyük bir nefret var.durum bu evet.

Hiç yorum yok: